Sunday, December 12, 2010

27. FBP Week 1

Posted by Saya Nak Slim at 10:47 PM
ANa sudah lupa mau kasi update lah sama itu Fat Burning Project punya project lahhh!!  Apa fasal ente tak mau kasi ingat sama aNa lahhh? hahahahaha.. Ni mana punya mak arab sesat daaa.. =D


Soooooo... hari ni genap la FBP untuk first week... Ingat nak update sekali dengan progress SNTN tadi, tapi dah lupa pulak.. Takpelah.. Sila tengok ektibiti aku sepanjang FBP Week 1 ni k... Sila tonyoh mata anda ke bawah.. hahaha..



Food Intake

Macam biasa.. Still amalkan Atkins Diet.. Tapi mulai esok akan ikut menu macam yang Sis Rahimah saran kan.. Since aku ni tergolong dalam fast oxidizer, so menu aku lebih kurang sama mcm Sis Rahimah.. Esok nak pi beli stok2 vege sebab vege aku kat dlm fridge semua dah abih.. Bole shopping skali makanan yg sesuai tuk fast oxidizer..=) Terbang fulus aku.. hikhik.. Healthy food ni semua mahal tau tak! huhu.. Nasi lemak yang tak healthy tu 50sen pun leh dpt.. =(




Workout


[Monday]

Morning = Brisk walk (1 hour)
Evening = 1. 30 DS (20 min)
2. TABATA Workout (10 min)
3. Cardio Max (10 min)


[Tuesday]

Morning = 1. Cardio Max Level 1 (20 min)
2. 30 DS Level 1 (10 min)
3. No.1 Fat Burn (10 min)
4. Chest Exercise (16 reps)
Evening = Xde!! 


[Wednesday]
Morning = 1.Brisk walk (1 1/2 hour)
Evening = Xde!! Malas!! haha


[Thursday]

Morning & Evening = Xde!! 
Pemalas betul nak wat workout sebab badan sakit sgt.. huhuhu


[Friday]

Morning = 1. Jogging + Brisk walk (1 hour 15 min)
2. 30 DS Level 1 (30 min)
Evening = Xde lagik workout! Lazy girl!! hehe


[Saturday]

Morning = Xde!! Bangun lambat.. haha.. Alasan!!!
Evening = 30 DS Level 1 (2o min)


[Sunday]

Morning & Evening = Elekkkk!!! Pemalas nak mampos tahap cipan ke lapan! 
Haah!! amik ko.. hahahahhaa.. aku memang malas sgt arini..
Tak tau la apesal.. =P
Don't try this at home hoke.. hikhik




Routine FBP aku nampaknyer macam tak berjaya je utk Week 1 ni.. Takpe2.. (pujuk hati sendiri ni..kuikuikui..)  Week 2 akan diperbaiki lagi since DVD yg aku beli dari Einz dah buleh nengok.. Yeah2!! =D So... harap2 dengan Food Intake baru yang akan aku mkn esok & workout, InsyaALLAH akan sampai la target aku untuk Mission 1 "To Lose 15 kg within 3 months".. Doakan aku yek.. =)

0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez