Monday, December 20, 2010

32. Jadikan Sumber Inspirasi

Posted by Saya Nak Slim at 3:43 PM
Yang tau pasal isu diet aku ni just my cousin, my mom & my bro.. yg lain2. tu tau cenggitu2 je.. Diorang tak tau la apa yg aku makan, eksesais ke idak, sume tu diorang tak tau.. Kawan2 se'U', se'sekolah' & Se'angkatan' dgn nyer haremmmm sume tak tau.. Memang takmo bgtau.. Nanti duk sebok2 heboh sana sini, nanti tak jadi slim, tak ker hancusss? Mana mo letak muka aku yg sudah sedia besar ni? Dalam poket tentu tidak muat deh! Hahahhaa.. Kawan2 maya ni ramai ler yg tau.. Especially SNTN Geng!.. =)


So, last month ader la cousin aku tu bg semangat kat aku.. Nak tengok? Nak tengok tak?? Hehehe.. jangan terperanjat deh.. =P




Ni lah dia Miss Jenkins (left) dengan kawan dia sebelum start healthy diet & exercise






After 18 months....




*

*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*


*
*
*
*


*
*


*
*
*
*


*
*


*
*

*

*
*


*
*
*






How pretty she is, right? 

So sweet... sambil pegang poster sendiri 18 bulan sebelum.. =)






Kiri (Sebelum) & Kanan (Selepas)

Banyak giler beza... huhuhu...




Dah ramai yang berjaya kan.. Nape kita tak bole? Betol tak? Yg penting, DON'T GIVE UP !! Nasihat ni utk aku jugak.. Sebab aku selalu putus harap.. huhuhu.. bahaya2!! Kalau nak tau kisah lanjut pasal Miss Jenkins ni, boleh klik sini..


0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez