Monday, November 29, 2010

9. My Personal Coach

Posted by Saya Nak Slim at 1:20 PM
Finally... aku dapat jugak mendapatkan khidmat personal coach yang akan kawal pemakanan aku & exercise aku sepanjang sesi diet aku.. So, ni aku upload kan apa yang aku makan semalam berserta dengan kiraan kalori, karbohidrat, protein & fat nyer sekali... Layan... zassss....




So, secara total nyer,....



Huhuhu... Protein terlebih 42.. terpampang kaler merah tu.. huaaaaaa... =(  Takpela, hari ni aku akan hati2..  Oklah, writer dah letih.. Mau workout lagi ni.. Take care.. Daaaaaa......



p/s: lupa nak bagitau, semalam aku minum air 1.5 liter jer.. aku target dapat minum 3-4 liter sehari.. Maybe sebab aku tak workout langsung kot.. Hari Ahad adalah hari utk rest.. kuang3.. boleh pulak ada hari khas untuk rehat ek.. hahaha.. +_+

0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez