Sunday, November 28, 2010

8. Oh Petola Ku!!

Posted by Saya Nak Slim at 3:28 PM
Hari ni rasa letih yang amat sangat.. Tak tau la kenape.. Maybe sebab semalam aku workout terlebih2 kot.. *sob sob  sob*  Then malam pulak susah nak tido.. Kejap2 tersentak! kejap2 terbangun! Aku rasa ada lah dalam 3-4 kali aku terjaga dari tido semalam.. Huhu... Takpelah, petang ni aku workout balik la.. Harap2 keletihan ni akan hilang! Zassssss~~


So, menu for lunch today ---> Petola tumis air jer.. I Likeeeeeeee... :-D  Green2 gitu kan..~




Semenjak dua menjak ber'diet' ni kena la makan yg hijau2 jek.. Yang berlemak2 semua kena kurangkan.. Exercise kena slalu ( tu yg susah tu kan) hukhukhuk.. Takperlah, harap2 usaha aku berhasil la gamaknyer..  Hmm.. korang nak ke resipi kat atas tu? Ala, senang jer.. Korang tumbuk bawang putih & bawang merah 2-3 ulas, pastu tumis dengan vege oil / olive oil / minyak biasa pun ok jer.. Pastu korang masukkan je petola yang korang potong2 dadu tu.. Kalau mau lagi sedap, masukkan fishcake & so-un skit.. Selamat mencube yer.. :-)


Oklah, Cik NiNi korang ni dah mengantuk.. mau tido dulu sebelum bersauna petang ni.. Tata.. Muah muah muahhhhh!!!

2 comments:

Adsfc on November 29, 2010 at 12:12 PM said...

wow dah mulakan SNTN yer...salam perkenalan

Saya Nak Slim on November 29, 2010 at 11:12 PM said...

Hai Alin.. Salam perkenalan..

Hehe.. Actually dah lama dah mula diet ni.. dah 2 bln lebih kot.. Bila nampak je contest ni terus nak masuk.. =)

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez