Monday, December 6, 2010

20. On Scale..

Posted by Saya Nak Slim at 12:16 AM
Olaaaaa....


Akhirnyer setelah bertungkus lumus melepak tanpa aktiviti yang berpaedah + berpoya2 dengan makanan, ini la yang aku dapat! Nyampah!! Tengok jelah gambo kat bawah ni.. Isyh... Geram geram geram!!!





90.4 kg sajorkkkk!!!



Scale tu macam salah jer.. Error kot scale tu.. hakhakhak..!! Pulok dah scale yang salah katanyer! hahahaha.. Takpelah kan.. Anyway, berjaya gak menurunkan 0.9 kg dalam masa 5 hari walaupun aku melantok yang bukan2 selama kat JB semalam.. *sob sob sob* 


Baru sekarang terasa nak nangis.. Semalam makan tak hengat dunia! *Dush dush* muka sendirik.. Mencciiiiii... Tapi takper, aku pulun next week punya workout & diet plan.. Serious kena dicipline habis-habisan nih.. Tak leh memain lagik..


2 comments:

aini on December 6, 2010 at 7:05 AM said...

ok pe! sket lagi je nk se kg...hehe...

Saya Nak Slim on December 6, 2010 at 8:31 AM said...

[Aini]

Hehehe.. tulah pasal kan.. sikit je lagi nak sekilo.. hehehe.. janji tak naik sudah.. =P

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez