Saturday, December 18, 2010

29. SajE MenGgEdiXxx...

Posted by Saya Nak Slim at 9:52 AM
Selasa aritu kuar jenjalan ngan kawan2.. Ingat nak pakai T-shirt jer.. Tapi saje menggatal nak pakai baju yg dah bertahun tak pakai.. Sekali test, boleh pulak.. Siap longgar2 lagi.. Tu yang terus tak sedar diri makan tak hengat donia sampai la semalam.. hahahahhaa...

Ingat nak tunggu berat sampai jadi angka 7* dulu baru nak snap2 gambo.. Tapi nak buek camno, dah gedix tahap tak terkawal.. hahaha.. Jom tengok.. Ada perbezaan tak? Ke haku je yg perahsantan?? Wakakaka...






September 2010
Anak gajah ke ni.. =(






Perut terkeluar, bontot terkeluar..
Isyh3... Bole lagi aku nak posing depan camera kan..
Nape la kesedaran tu tak der waktu ni..
>_<






14 December 2010
After lose 9 kg
Tak nampak sangat beza nyer kan..?






Sorry la gambo gelap.. 
Pengcahayaan tak cukop.. haha




Tu jelah yg aku nak share arini.. Saje gedixx2 pagi2 ni sebab aku tau esok berat aku kompom naik punyer.. Walaupun aku tak makan nasik, tapi benda2 lain dah masuk dalam pewot aku ni.. mesti naik 1-2 kilo.. uwaaaaaa... menciiiiii.... =(

0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez