Saturday, December 18, 2010

30. My IdoL

Posted by Saya Nak Slim at 5:14 PM
Nak habaq mai ni.. Aku ni dari dulu sampai lah la ni memang minat kat sorang actress ni.. kalau aku habaq, hangpa jgn dok gelakkan aku aku na.. hehehe.. 


Aku cukup suka kat Aishwarya Rai... Body dia superb la... Walaupun tak lean & ber'muscle' macam athlete, walaupun nampak ada lemak sikit sana sini, tapi curve dia sangat menggiurkan.. hahahaha.. Aku yang pompuan ni pun suka tgk body dia, apatah lagi jantanzzz kan? hahahahaha... But I'm NOT Lesbo hoke! Blwekk!! =P


Gambar dia aku dok tempek sana sini dlm bilik aku.. So, sebelom tido tu aku tengok2 la dulu gambor dia then tanamkan azam yang tinggi utk dapatkan badan mcm dia.. Tak kisah la orang nak kata aku giler ke, hape ke, yang penting aku nak jugak curve mcm dia walaupun aku ni tak setinggi dia... hahahaha.. MakCik Senah korang ni katek je nyah! 163 cm jer.. huhuhu.. Tak kisah la.. =D


IdoL tetap IdoL... So that kita akan ada semangat yg kental.. Yeahhh!!!






Tengok peha dia nan kicik itu.. Uwaaaa...
mak jeles nyah !!





Walaupun tang abs dia ada lomak cikit, tapi mak tetap admire nyah!
huhuhu.. Wahai Aishu, tukar badan bole tak? Bole la.. bole la.. =)





Kicik nyer pinggang dia.. 27 je kot size pinggang minah ni..
Mau jugak! 





Eceh! Meliuk lentok.. hahaha.. 





Ha... yang ni sexy bangat ni.. Dah kuwus takleh pakai cmni..
Very dangerous!! >_<


0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez