Friday, January 14, 2011

35. Takder yang berubah..

Posted by Saya Nak Slim at 4:02 PM
Hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmm~~~...


Mana la pegi nyer semangat aku 2 bulan lepas? Nape rasa macam tak kisah je bila tengok angka tu maintain gitu je kat penimbang tu? Dulu2, kalau tak turun, memang menyumpah2 aku kat penimbang tu.. Sekarang ni rasa macam.."oklah kot berat maintain +/- 1 kg"... Mana pergi nyer semangat aku???? Mana??? Arggghhhhhhh~~!!  Nasi op coz aku tak makan.. Karbohidrat pun tak selalu.. tapi exercise tu yang takder.. =(


Cuma...... skrg ni aku perasan yang badan aku mudah letih.. & disebabkan keletihan tu la aku duk tonggak nescafe hari2... mana bole kan?.. Caffein tuuu.. Nak start balik exercise JM tu ntah bila.. Argghhhhh!! Nak 1000 daya kan?? Huhuhu.. tulah, cakap je bole la.. Nak buat yang payah.. Skrg ni maintain turun 1 kilo, naik 1 kilo.. Tension I......!! Tapi tak la setension macam orang kat bawah ni.. Tu dah kes parah dah tu..Siap pegang2 pale lagik!! hahaha..






Hmmmm.. tengah2 surfing tadi, terjumpa lak gambo ni...



Aku rase la kan.. kalau la ada jual cermin macam ni, kompom rakyat2 malaysia ni takmau slim down.. Yelah, tgk dalam cermin nampak lawo jer.. Padahal hakikatnyer, Ya Rabbi!! hahahaha.. =P


0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez