Sunday, January 16, 2011

36. Out from SNTN

Posted by Saya Nak Slim at 6:38 PM


Salam... 

Dengan segala dukacitanya dimaklumkan, aku telah melanggar pantang tengahari tadi.. Aku telah meNGAP nasi 2 sudu makan.. huhuhuhu... So secara otomatik telah terkeluar dari Say No To Nasi Contest.. Lagi 2 minggu je kan.. Sayangnyer.. Oh tidak! Sangat kesal dengan diri sendiri.. =(  


Takpelah, aku doakan All The Best to All Contestant ye.. Bagi bakal pemenang, aku doakan tahniah awal2.. hehe.. Walau cmner pun, aku still lagi in Diet Process.. belum give up lagi.. akan merancang balik strategi lain.. =D


To Cik Penganjur, Nini dah terkeluaq dari SNTN yer.. Harap maklum.. =(

0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez