Tuesday, November 30, 2010

12. Wah! 10 kilo in 5 weeks??

Posted by Saya Nak Slim at 8:47 PM
Hehehe.. Title macam gempak!


Ekceli hari ni aku dah update makanan yang dah masuk dalam pewot aku.. Memang hari ni aku makan agak sikit kalau nak dibandingkan dgn hari-hari yang lepas.. Layan......






Hari ni kira aku baik la kot.. Makan pun tak banyak.. Kalori pun 212 cal jer.. Fat & Protein pun tak terlepas dari garisan..  Dan yang paling penting, carbs aku tak lebih 20gram. Yeeehaaaaaaaaaaa!! Yeba yeba angere angere.. hahahahaha.. Air pulak aku minum 2.5 liter hari ni.. Berbeza dengan hari semalam, aku amik 1 liter air kosong je. Mudah-mudahan esok akan naik ke 3 - 3.5 liter pulak.. Air ni sangat lah penting ye.. Kalau ada masa, aku update pasal keberkesanan air kosong dalam usaha menguruskan badan. Ok? 


Ok, back to topis.. Kenapa title aku macam tu.. Nak tau tak kenapa? Haaaa... Ekceli, lepas jer aku update makanan yang aku makan kat food diary aku, terus aku klik "Complete" kat page tu.. Then dia keluar la macam ni............





Hehehehehe.. Kalau aku berterusan kekalkan tabiat pemakanan macam hari ni, dalam masa 5 minggu berat aku akan jadi 81.7kg.. Wowwwww!! Alangkah bagusnya kalau aku boleh turun banyak kilo macam tu.. Harap-harap masin la mulut software ni... hahahahahaha.. Software pun ada mulut ka?? :-p


p/s: So.. secara puratanya, aku kena kurangkan at least 2 kilo.. Waaaaaaaaaaaa.... Banyak tu.. Mampu ke aku...?


0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez