Wednesday, December 1, 2010

13. Bermulanya Satu Pertandingan SNTN

Posted by Saya Nak Slim at 8:11 AM

Hari ni... Rabu, bersamaan dengan 1/12/2010..

Bermulanya Say No To Nasi Contest !!






Pada semua rakan2 yang join SNTN Contest ni, @LL Da Best Ya..


Semoga impian kita semua untuk kuruskan badan akan BERHASIL..

Amin...




So, seperti yang disyaratkan dalam peraturan SNTN Contest, aku upload gambar aku yang sememangnyer terkini.. Baru je amik pagi tadi lepas subuh.. =) Memang domok ya rabbi.. hehehehe.. Tu dia Cik NiNi kita...


XXX 

-dah remove-


Muahahahaha.. Tau dah memang domok.. So, sila la gelakkan yer sebab ketidaksedaran diri membuatkan Cik NiNi Kelembai semakin membulat.. Walaupun dah turun +/- 8 kilo tapi still domok lagi.. At least nak lost 30 kg.. hehehe.. takpelah.. InsyaAllah akan berjaya.. =D





So.. berat terkini yang ditimbang pagi tadi lepas bangun tido ialah...

91.3 kilogram

(sudah naik balik 1.3 kilo >_< huhu)






Sebagai buktinyer...




Sorry, gambar tak jelas.. Tapi masih boleh nampak angka dia kan?? Kira ok la tu ek?   =)





Itu je kot Cik NiNi Kelembai bole update.. 
Nanti-nanti ade masa, Cik NiNi Kelembai sambung lagik yer.. Daaaaaaaaaaa......
Salam...


6 comments:

WanitaMustanir on December 1, 2010 at 10:00 AM said...

Gud luck, sis..

Same2 lah kita diet dgn sihat ye..

jemputlah ke belog saya, saya pun join SNTN nih..

SNTN 1 - Daku Bersemangat Waja di A Journey To Lose Weight

Saya Nak Slim on December 1, 2010 at 10:14 AM said...

salam shira.. Mcm mana nk jenguk blog awk.blog awk hanya open utk invited readers je.huhu.. Sedihnyer x di invite.. =p

Adsfc on December 1, 2010 at 10:16 AM said...

hai nini..sama2 kita menguruskan badan yerk...

Ina Jaie on December 1, 2010 at 2:09 PM said...

Hai Cik Nini... gud luck untuk kita semua... teruskan menulis untuk jadi pembakar ssemangat kita semua..

aini on December 1, 2010 at 7:03 PM said...

yahaha..sama la kiter..pas dah update pic baru cam konon2 sedar.."aku da domok" ahaha..demn! manci..tp nih as inspirasi..keep on!yahaha

Saya Nak Slim on December 1, 2010 at 10:20 PM said...

Alin : Yup.. Sama2 kita kuwus.. hehe.. support sesama kita k.. =)

Ummi Ammar: Baik Cik Ummi Ammar.. Sy akan rajin update blog.. Semangat2..

Aini: harap2 dgn tertempeknyer gambo domok tu, makin bersemangat waja la kita kan.. hehehe..

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez