Friday, November 5, 2010

3. Progress

Posted by Saya Nak Slim at 4:34 PM
Alhamdulillah... Nampak tak ticker kat atas tu?  =)  Baru 2 minggu aku start diet, dah turun 6 kg.. Actually aku start untuk melatih perut aku untuk tahan dengan perubahan pola pemaakanan start dari 25 Oct 2010 lagi.. Then start je 5 Nov 2010, aku terus mulakan Atkins Diet ni.. So dari Isnin (1 Nov 2010) sampai ke hari ni (5 Nov 2010) baru je lima hari.. Sedangkan Induction Phase 2 minggu kan? hehehe.. saja je aku nak timbang, nak bakar lagi semangat aku ni.. Oh, kebetulan pulak hari ni Hari Deepavali.. Alhamdulillah, aku dapat jugak pertahankan diet aku walaupun makanan kat rumah kawan aku sangat sangat sangat SEDAP! hahahaha... Macam yang aku cakap, Atkin Diet ni tak lah kejam sangat.. Kita memang tak dibenarkan amik carbs tapi kita bole makan lauk pauk yang dibenarkan.. kan? =)

Hopefully aku dapat capai target aku sebelum 31 Mei 2011.. Korang doakan aku yer.. Amin.. =)

0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez