Wednesday, November 17, 2010

4. Terlebih 20g carbs dalam sehari

Posted by Saya Nak Slim at 3:27 AM
Maaf sebab lama tak update blog.. Terlalu sibuk dengan study.. Seminggu aku tak online, & seminggu jugak lah aku tak berdisiplin dalam diet aku.. Aku masih lagi dalam proses induction.. So pengambilan karbohidrat mestilah kurang dari 20g & seelok-eloknya dalam 2 minggu pertama induction, pengambilan karbohidrat mesti kurang dari 10g.. Tapi tulah.. start dari Selasa (9/11/10) sampai la hari ni (16/11/10) aku asik teramik karbohidrat lebih je.. =(   NYESAL NYER!!


So, hari ni aku balik rumah aku, cepat2 aku gi timbang.. You know what? Alhamdulillah, berat turun lagi sekilo.. Tapi tulah, patutnya seminggu boleh turun 2-3 kilo tapi sebab aku yang lalai, turun sekilo jer.. takpelah, at least turun..


So, esok adalah hari untuk DETOX.. Tak kisah la raya haji ke, raya hajah ker, kena jugak buat detox..!! =( Bermula la balik hari pertama proses induction aku.. wuuuuhuhuhu.. >_<  Agak2 sempat ke nak turun 30 kilo sebelum pertengahan tahun depan ek???

0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez