Wednesday, November 24, 2010

5. SNTN Contest

Posted by Saya Nak Slim at 1:56 AM
Ekceli tengah surfing2 net ptg tadi, ade la ternampak satu blog yang ade buat "Say No To Nasi" Contest.. Lebih kurang macam The Biggest Loser la kot.. hehehe.. Aku pun yang tengah ber'diet' ni tak agak2, terus bank in Rm10 dalam akaun Aini. Kalau ada sesape yang nak join, leh la join ek.. Murah jer.. 10 hengget jer kot.. Aku tolong promote kan jer.. Tak dapat untung pun.. =)


Contest ni akan bermula 1.12.2010 & berakhir pada 31.1.2011.. Wahhh, 2 bulan gitu..~ Hehehe.. best2.. Semangat berkobar-kobar giler kentang nih! =P Pape pun wish me all the luck k.. Kalau tak menang pun takper, yang penting badan turun.. huhu.. 5 bulan jer lagi ni sebelum kata penentuan dari si dia... uwaaaaaaaaaaaaa.. =(


So, on 1.12.2010 nanti aku upload berat terkini aku k..

Ok, NiNi chow dulu..
Tata..


-----------------------


updated:
Sorry aini, aku ingat ko dah kakak2 dah.. hehehe.. ok, jom sama2 kuwus!! hikhik

1 comments:

aini on November 24, 2010 at 6:05 PM said...

hehe..nini thanx for the promo...tujuan kiter cam hampir sama je..neway toksah la berakak2..kiter sebaya..ahaha...ko bulan 5 eh..aku bulan 6!! hadoi..camno ni..masih gomok oi..so jom!! sama2 realisasikan impian!!!!!!!!!!!! ayuh! neway thanx..dah trima payment da:)

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez