Saturday, November 27, 2010

7. Just A Little Story for Today

Posted by Saya Nak Slim at 12:55 AM
Note:  Wahhh...  dah ramai yang join SNTN Contest.. Ni yang semangat waja semakin mecanak2 ni.. hehehe.. Apa2 pun, semoga kita semua menuju ke satu arah, iaitu KUWUS!! =)  All the best member2 seperjuangan.. jia yu! jia yu!


Entry yang lepas aku ada cakap salad aku dah abis kan? Haaa.. kebetulan my eldest bro nak gi Cameron this coming Monday. Aku mintak dia borong Lettuce & Coral Salad banyak2!! Satu guni pun takper!! hahahaha.. Gilo ko apo?? =P  Kat sini mahal giler kot Coral Salad tu... Kalau Cameron Lettuce murah la jugak.. Aku tak kira, kali ni memang abis-abisan nak slim.. Tak kisah la berat turun banyak ke tak, yang penting ukuran badan tu menurun. Senang aku nak beli baju.. huhuhu.. 


Tapi sekarang ni satu masalah aku.. kenapa ek berat aku naik turun sekitar 90.0 - 91.5? hurmmm...  Aku memang suka timbang tiap2 hari. Lepas bangun tido, confirm pegi kat mesin timbang dulu.. Pastu berkemban ( sebab taknak berat baju & seluar effect pada scale ), then timbang.. 3 hari lepas, berat aku 89.8 kg.. Aku dah tersenyum puas dah. Tapi 2 hari lepas, berat aku jadi 90.8.. Then timbang semalam, 90.4.. Pastu pagi tadi, jadik 91.4 pulak.. Apa silapnya ek? Rasanya aku ikut pelan diet aku betul2.. takder cheating pape pun.. Serius!! Tak tipu ni.. Carbs aku amik tak pernah lebih 20 grams sehari sejak 4 hari lepas. Hurmmm.. Di mana silapnya???  >_<


Kena muhasabah balik diri ni.. Orang lain buat jadik, aku buat pulak tak jadik.. Isk3.. ini tak aci !!!  huhuhu.. =(  Takpe, esok aku workout cara lain pulak.. Ingat nak buat sit-up then jogging pagi2.. pastu petang2 pulak, buat sauna atau pakai sauna pants.. Hmm.. On the date 1.12.2010, kita tengok resultnya ok..? hehehe. (Harap2 aku komited dengan kata2 aku.. Bercakap je tapi tak berusaha tak guna gak.. huhuhu..)


Ok lah geng, NiNi masuk tido dulu..
Gudnite luvelies...
Daaaaaa...

0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez