Tuesday, December 7, 2010

23. I call it as --> Fat Burning Project!!

Posted by Saya Nak Slim at 11:45 PM
Disamping Ber'SNTN'..., aku pun ada terpikir nak bagi nama kat projek meng'kuwos'kan badan aku ni kepada nama Fat Burning Project..Kiranya hari ni dikira DAY 2 la kan.. Project ni khas utk aku buang segala macam  lomak2 degil & huduhh yg ado dalam badan ni haa.. Termasoklah selulit2 bagai! Ewwww.. ape ni?? ape ni?? Semua lemak nimbon2.. hahahahaha.. kutuk diri sendiri pulok ek.. =P


Sangat sadis betol bila nak wat segala macam posisi workout semuanyer takleh.. huhuhu.. Shit!! Nak pumping takleh (sebab badan berat giloossss), nak wat itu takleh, nak wat ini takleh.. *Sob sob sob*  Kadang2 fed up pun ade gak! Sampai sempot2 tak cukop napas pun ado! haiyoooo!! Gilakkk ah ini macam.. Hari ni bangun pagi je kaki dah krem duk sebab wat workout kot semalam.. Dah kejang2 dah peha aku kiri kanan.. Ayoyo.. Boleh mati olang oooo...


Tapi hati tetap tak puas ni.. Nak jugok buat segala macam workout hari ni.. Tapi sempat wat waktu pagi jer.. Nah, amik list workout aku arini.. Tengok tengok!!


[Morning Workout]

- 30 DS Lev 1 - 10 min
- Cardio Max Lev1 Part 1 & 2 - 20 min
- No. 1 Fat Burning Exercise - 10 min
- Chest Exercise - 16 reps

Note: Habis je wat workout, terus peha & betis kejang tak hengat! 
Dah diri tak ley  nak duduk, dah duduk tak ley nak bangun
Sedey!!



Menu aku arini pulak macam terlebey jer.. Siap ber'snack' bagai.. Mulut jahat!! Asik nak ngunyah jerk! Isyh.. Nak je tampal mulot ni ngan selotep.. hahahahaha.. tade patot la kan?? =D



[Breakfast]

- Telur Dadar + Cili hijau + Onion
- Black pepper sos 1 camca teh
- Lettuce Cameron 1 serving


[Lunch]

- Tomyam campur homemade 1 big bowl
- Ikan siakap goreng berlada 1/2 ketui


[Snack]

- Belimbing besi 4 ketui (besar 2 inci jer)
- Roti Breakthrough 1 keping + Butter 1 camca


[Dinner]

- Tomyam campur homemade1 big bowl
- Ikan siakap goreng berlada 1/4 ketui
- Paru-paru goreng berlada (10 keping kecit2 nipis)


[Snack]

- Strawberry 6 ketui 
- Prunes 1 ketui



Isyh3... Sangat terok hokey! Sakit mata je mentengok segala macam makanan yg ntah apa2 yg masok dalam pewot aku arini.. =(  Takpe, esok pulun workout lelebey skit.. Baru hati puas! Yes!! hahahahahaha...








Nah seketui gambaq aku lepas workout pagi td.. Tapi amat lah huduhhh dgn muka berpeluh sakan.. Saje mentayang gambaq nak kasi owang yg tengok menjeles kan diri.. hahahahaha.. apa punya ayat nie??? Aduss.. Budak sekolah dilarang sama skalik baca blog ni sebab sangat merusakkan bahasa melayu mereka kelak.. hahaha  =P


0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez