Wednesday, January 19, 2011

37. New Resolution

Posted by Saya Nak Slim at 12:02 PM
Holaaa...

Disebabkan kecuaian diri sendiri, aku dah pun meng'kick out' diri sendiri dari Say No To Nasi Contest.. What to do.. Terlajak Perahu Boleh Berundur, Terlajak Makan..? Takkan nak muntahkan balik kan? hehehe.. So... resolution daripada berat yang agak maintain gitu je sejak beberapa minggu yang lalu, maka nya... (awat ayat skema je nih???) aku telah pun merancang satu lagi agenda untuk diri sendiri.. Kalau tengok kat atas tu, ticker tu tunjuk tinggal 132 hari je LAGI sebelum sampai ke deadline...Meaning that, tinggal 4 bulan lebih je lagi.. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaa...!! Mampu ke I nak shred off lemak yang ada ni??? *sob sob sob*


Mesti ramai yang tertanya2, deadline tuk ape tuh..? Ape dia?? Kawen?!!? Nooooo... Of Coz not! I belom ready nak kawen lagi you! huhu.. Actually tu deadline utk segala macam hal.. Yang pastinyer bulan May nanti, aku mesti tunjuk perubahan yang drastik pada mereka-mereka....  =( Tak lama je lagi.. Arggghhhhh... Tension!!


Aku cadang nak wat Fat Burning Project (FBP) lagi sekali.. Hmmm.. So FBP ni akan dijalankan insyaAllah minggu depan.. Hmm.. Isnin maybe.. So, Isnin tu akan jadi Day 1 Week 1 la kan.. Huhuhu.. Kuatkanlah semangat aku.. >_<


Next week I'll update k... hmmm..
Doakan semangat aku masih ada sampai ke minggu depan.. & sampai la target aku tercapai..
Amin..
=)

0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez