Thursday, May 26, 2011

47. Latest Measurement.. Mau nanges!!

Posted by Saya Nak Slim at 3:15 PM
Patut la mak aku kata badan aku naek balik.. Rupanyer memang betol.. huhuuhhu.. Aku dah janji mau kasi tengok latest measurement & weight aku kan? Conclusion nya, berat naik, ukuran pun naik.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~!!!


Aiiiii... ape nak jadik ni.. Camane la nak kuruih ni kalau asik naik-turun tang tu jugak.. >_< Takpelah, ni aku bagi full measurement body aku.. pastu aku bandingkan dengan yang dulu ye (masa tengah semangat giler).. 


DOLU-DOLU 
(tgh semangat giler2 nih)
Date: 12.12.2010
Berat = 89 kilo
Pinggang = 35"
Lengan = 17"
Betis = 17.1"
Dada = 45"
Punggung =  46"
Perut = 40"


SEKARANG 
(ada malas skit, tp dah rajin dah 2 hari lps.. haha)
Date: 26.5.2011
Berat = 96 kilo
Pinggang = 37"
Lengan = 16"
Betis = 17.5"
Dada = 46"
Punggung = 47"
Perut = 42"


Jumlah kenaikan dalam kg --> 7 kilo in 5 months.. gilak ah!!
Jumlah kenaikan inches --> 5.4 inches.. tak gilak sgt la.. hehe..



Sangat sedey kan? (Jom nangis sesama) Dah elok2 turun... dah elok2 bersemangat, dah elok2 dapat angka 8* kat depan, skrg dah naik balik.. isyh3... gilaaaaakkkkkkkkkkk aku ni...  Takpelah.. Motivasi balik diri ni.. Pastu, dah takmo naik2 balik..  Chaiyok2.. (dalam ati ada sikit rasa kesal)



0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez