Monday, May 30, 2011

49. Sesudah..

Posted by Saya Nak Slim at 7:34 PM
Aku start jaga pemakanan aku sepanjang 6 hari ni.. and workout tu agak consistent jugak la.. Tapi lately, badan sangat letih + sakit.. Lemah yang amat!!! Tak tau la naper.. :(   Pastu aku selalu sangat terjaga tengah2 malam pasal perut terasa lapar sangat!!.. Rasa macam nak muntah pun ada.. Adakah sebab aku terlalu paksa diri??  >_<


Tapi kan............. ehem3!! Lepas tengok angka kat penimbang pagi tadi, terus aku rasa sgt berbaloi.. Tak kisah la sakit ke, sengal badan ke, tangan tak boleh nak angkat ke, lutut lemah ke, tekak loya ke, yang penting angka turun.. hehe.. walaupun tak banyak, tapi ok lah untuk 6 hari punya usaha... kan cik kiah kannnn??? hehehe..





Measure on 26.5.2011






Seminggu selepas.. ehem2..




TOTAL LOSS : 1.8 kgs



Walaupun tak banyak, tapi aku boleh tersenyum jugak la... (tapi tak bermakna aku dah puas hati taw!!)  Usaha perlu diteruskan.. ;)  



0 comments:

Post a Comment

 

Curve Is Made Not Born Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez